söndag 23 mars 2008

Partykväll

Det blev en trevlig kväll igår! Vi började med mat och öl hemma. Förrätt var sallad ala Jeff. Ruccola, buffelmozarella, pinjenötter, granatäpple, chili och balsamvinäger. Supergott. Sen blev det svamprisotto och ryggbiff. Om möjligt ännu godare. :) Sen satt vi och hade trevligt. Drack och mös. Det blev jag, Gabriel, Matilda, Andreas och en liten joker, Alekks. Efteråt tog vi en taxi ner på stan och gick på modevisning. Alekks flickvän Alexandra gick, så det kunde vi inte missa. Det var inte så superkul där. Vi fick vänta i 1,5h innan visningen började och musiken var jättedålig. Jag och Matilda satt i baren och snackade goja och de andra var nere och bidade tid i väntan på att visningen skulle börja. Sen visades kläderna...och som vanligt var jag för kort för att kunna se något annat än ansiktena på modellerna...Så jag har ingen aning om hur kläderna såg ut. Sen drog vi hem och då sjönk stämningen. Alekks gick hem och vi andra drog oss tillbaks. På det hela taget var det en trevlig kväll. Det var jättekul att träffa Matilda och Andreas igen. Det händer inte så ofta för de bor i Uppsala...
Nej, nu ska jag spela lite mer Diablo 2. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar