onsdag 19 mars 2008

Matvanor:

Bästa maträtt? Kina och Thai-mat
Bästa dryck? Cola, unfortunately

Hat dryck och maträtt? Whiskey och leverbiff

Bästa alkoholdryck? Öl eller Stowford Press

Använder du smör på smörgås? Ibland

Smågodis eller ?färdiga påsar? godis? Jag älskar smågodis

Favoritglass?
 Smak? Pistage eller choklad


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
 Inget alls i princip
Har du mer skor än kläder? Nej, men jag älskar skor
Favoritplagg? Stuprörsjeans
Hatplagg? Långklänning (är för kort)

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar ju till lärare

Vad vill du bli? Lärare
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Den är intressant

Är lönen viktigast? Nej, inte viktigast. Men viktig

Boende:
Lägenhet eller hus? Bor i lägenhet

Framtidsplaner med boende? Vi ska ju flytta till den nya lägenheten 1 juni
Litet eller jätte stort? Hellre litet än stort
Drömboende? Lägenhet i Paris eller New York

Landet eller mitt i stan? Båda?
Mysigt eller sterilt? Mysigt!

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej, men jag har hunden Dylan

Är otrohet okej? NEJ!
Älskar du någon? Ja! :D Gabriel
Betyder familjen mycket för dig? Vet inte. Ja och nej. Jag pratar nästan aldrig med dem...men om de hände dem något...:O 
Är du lojal? Jag skulle vilja tro det
Tycker du om att dricka dig full? Pass
Hemmafest eller gå ut på krogen fest?? Börja hemma och gå ut och dansa...om det inte blir dans hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar