fredag 14 mars 2008

En dag på stan och allmänt om tattoo-planerna

Idag ska vi ner på stan och pyssla lite. Jag ska ta min lilla dator till apple-store för konsultation angående defekten. Sen ska vi och titta på tyg. Jag ska sy en datorväska till Gabriel. En slags "veta-om-det"-födelsedagspresent. Han ska få en annan grej också... men väskan har jag lovat honom. Jag har en skiss på hur den ska se ut och nu är det bara att skaffa tyg och börja sy. 
Annars sitter jag och ugglar här vid datorn i jakten på inspiration till min blivande tattoo. Det finns många snygga designs, men jag vill ha en custom made. En som endast jag har. Jag har några idéer. Den stora frågan är om jag ska ha den på över eller underarmen. Vilket är snyggast? Jag är delad. Jag vill både och, men just nu lutar det mot underarmen. 
Nej, nu blir det kaffe! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar