tisdag 19 februari 2008

Seriedrottning!


Okej, så jag har plötsligt förstått Dexter. Har precis sett 2 avsnitt och vilken serie. Det är svårt att förhålla sig till Dexters karaktär. Han är seriemördare, men på något sätt så känner man med honom. Det är faktiskt ganska svårt att känna med en mördare...för det är fel...men de har gjort det rätt på något sätt. Jag vet inte? Serien är superbra iallafall.

Jag blir beroende av serier. Först Roomservice (ingen riktigt serie, men det är många avsnitt och man kan se alla på 5:s hemsida) sen Buffy (som jag inte har kollat klart på. Har 8 avsnitt kvar av sista säsongen, men eftersom att jag har lite separations ångest så vågar jag inte. Jag har inte tagit itu med sista Harry Potter-boken av samma anledning), efter det Morden i Midsomer och nu Dexter. Med andra ord; ett slags beroende. Dock kan jag stolt säga att jag inte följer några serier på TV:n... förutom Criminal Minds. 
Nu måste jag plugga. Läser Lasermannen till seminariet på torsdag. Temat den här veckan är: Etnicitet och identitet. Intressant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar