onsdag 6 februari 2008

Min fina väska

Jag är lite av en väskgalning. Väskor och skor är mina modeattribut. Min absoluta favoritväska är min Andrea Breukner; Colombia Satchel. Jag fick syn på en bild av den på en blogg i ett kollage och blev helt förälskad, om man nu kan bli det i en väska. Den sommaren var det meningen att vi skulle åka till Roskilde. G fick en biljett i födelsedagspresent och jag köpte min strax efter det. Sen blev det strul med pengar och vi hade inte råd med resan och sålde biljetterna. Vi hade en väldig tur för just då var alla biljetter slut och priserna låg uppmot en 4000 per biljett. Så jag sålde min och köpte min väska. Jag skulle aldrig annars lägga så mycket pengar på en väska, men det var once in a life time, och jag hoppas på ett livslångt förhållande med den. A true fairytale, don't you think?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar