söndag 13 januari 2008

Söndag förmiddag

Det är söndag förmiddag och jag sitter här med datorn i knät i soffan och funderar på att börja plugga. Imorgon är det lingvistiktenta i Engelska, vare sig jag vill det eller ej. Är jag redo? Jag vet ärligt talat inte. Vissa saker känns så självklara, medans andra är så förvirrande. Dessutom har jag aldrig varit bra på fonetik.
Mamma skulle komma förbi en sväng nu på förmiddagen, men hon har inte dykt upp än. Hon kanske ringer snart och förklarar varför!?
Jag känner mig iallafall sjukligt trött. Hela kroppen är tung som bly och jag har inte lust med någonting, förutom kanske att titta på serier....och lite glass vore fint. :D Eller en ordentlig frukost. Gärna mer kaffe, en croissant, lite apelsinjuice (färskpressad ofcourse) och lite frukt. Inte helt fel va!? Eller ett ägg. Okej. Så just nu har vi inte så mycket mat i kylen och pengarna är slut. VARFÖR får man bara lite över 5000 i december när man pluggar. Och det ska räcka till hyra, räkningar, mat och julklappar!? Funkar ju inte! Hmph! Så fort jag får pengar ska jag köpa uppladdningsbara batterier till min kamera. Då kommer bloggen krylla med bilder. Jag ska försöka bli bättre på att skriva också. :) Promise!

(Bild lånad från: http://images.inmagine.com)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar