måndag 28 januari 2008

Lovely Lush!

Bilden “http://farm3.static.flickr.com/2227/2225985824_9780968be7.jpg?v=0” kan inte visas, då den innehåller fel.

Lush är den absoluta favoritaffären. Det är som en godisaffär för ens sinnen. Färgerna, dofterna. Jag är förälskad i allt vad lush-produkter heter. Det här är mina personliga favoriter.
Godiva är en kombinerad schampo och balsamkaka.
You snap the whip är en bodybutter med skrub som dessutom är exfolierande.
Comforter är en bubbelbit. Skär av en tredjedel och smula underkranen och man får ett helt badkar fullt med bubblor. Vattnet blir dessutom lätt rosa.
I should coco, Karma, Demon in the dark och Sultana of soap är tvålar. Alla dofter helt fantastiskt. Av dem är Karma mina absoluta favorit. Helt fantastisk!
Nu börjar min ansiktskräm ta slut och ni kan ju aldrig gissa vart jag skulle vilja köpa nästa! :D

Bilderna är lånade från Lush

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar