fredag 18 januari 2008

Från E(ngelska) till D(idaktik)

Sitter här och bearbetar min hemtenta om Intertextualitet. Känns faktiskt riktigt bra. Dock känns det inte lika bra att engelskan är slut. Allmänt utbildningsområde 2 börjar på måndag med registrering och i och med det så blir det klassbyte igen. :( Jag trivs så super bra i den klass jag är i nu, så det känns inte roligt alls. Ska försöka byta grupp så jag får vara med några av dem som är i klassen nu iallafall. Nej, usch. Jag vill mycket hellre fortsätta med engelska c. Har ju till och med redan planer på min C uppsats...Men men. Nästa höst blir det C-uppsats skrivning iallafall. Är jag sjuk i huvudet som längtar? Av någon anledning känns det jättekul! :D
Något annat som är kul är att det blir klassfest ikväll. Yey! Superduper!
Nej. Nu ska jag rätta min text. Då har jag tid att kolla igenom den ett x antal gånger till innan den ska in. Innan 16.00 it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar