tisdag 1 januari 2008

Årets:
vackraste låt: Bright Eyes' Four Winds
once in a lifetime-konsert: Bright Eyes på Debaser Medis
coola nytolkning: ?
snyggaste film: Science of Sleep
mysigaste film: Music and lyrics
mest fängslande bok: Millenium-triologin av Stieg Larsson
författarupptäckt: Ovan nämnd
roligaste på TV: Boston Tea Party
coolaste: Buffy
roligaste: Min älskade baby Dylan
oj:
öl: Heineken
utekväll:
godaste middag: saffransfisksoppan hos S & M
grej som jag oroar mig för: klimathotet
grej som jag inte bryr mig om: Myggor och tigrar-debatten
trend som jag inte hakade på: foppatofflorna
trend som jag hackade på: leggins (dock inte i lack)
roligaste bloggrej: att jag fått träffa flera snajsiga bloggare (eller sådana som nästan räknas som bloggare) på riktigt
tråkigaste bloggrej: nä, inget tråkigt (peppar peppar)
jobbigaste jobbgrej: att lämna 5:orna
roligaste jobbgrej: klassresan med mina 5:or
mest spännande jobbgrej: att jag fick en ny klass med små 7-åringar
sorgligaste relationsgrej: att jag och pojkvännen gjorde slut
mest intressanta men jobbigaste relationsgrej: snajsige mannen
som jag är mest tacksam över: att jag lyckades flytta till en mindre och mysigare lägenhet
som jag är mest nöjd över: att jag gick skrivarkursen i juni
grej som jag ser fram emot: att börja plugga biblioteksutbildningen nästa år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar