fredag 7 december 2007

6 konstiga saker om Dylan

Hittade en utmaning på Sussies blogg. Dylan är ju inte en av de utmanade, men jag gör den ändå!

1. Dylan krafsar alltid massor på mattor när han tänker lägga sig för att sova. Bäddar!
2. Han tycker att det värsta som kan hända oss är ljudet av att man drar upp persiénerna och skäller massor. Han vaktar oss mot de hemska persiénerna!
3. Han skäller när han inte förstår vad det är som låter. Vid nya ljud med andra ord.
4. Han formligen älskar banan.
5. Han kan dra upp dragkedjor.
6. Han sitter alltid på ryggstödet till soffan och tittar ut genom fönstret när han har lite tråkigt.

Jag skulle kunna skriva fler saker! :) Han har så många små härliga egenheter för sig. Nu ska jag gå och sova!

(På bilden sitter jag och Dylan i köket och myser! Han brukar ligga i mitt knä, precis som hans mamma gjorde första gången vi träffades. Det kanske ligger i släkten!? :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar