söndag 4 november 2007

Frågor och svar

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ratatouille
Vad gjorde du kl 08 imorse? Kom hem från stallet
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste en blogg
Det sista du sa högt? ?? Kommer inte ihåg ??

Vad har du druckit idag? Kaffe och te
Vad var det senaste du åt? Kycklingpaj
Vad var det senaste du köpte? En spånbal
Vad är det för färg på din ytterdörr? Någon beige-gul nyans antar jag
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet och mörknande
Godaste glassmaken? Kluring. Choklad eller pistage
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag är övertygad om att det finns!
Sover du tungt? Ja!
Drömmer du mardrömmar? Ganska ofta. Springer, springer, springer
Trivs du med ditt jobb? Har inget. Pluggar ju. Men valet av senare jobb. JA.
Favoritklädsel? Vet inte. Casual
Favoritlåt just nu? Four Winds - Bright Eyes
Vad ser du om du tittar till höger? Min pärm med grejer från praktiken
Vad gör dig glad just nu? Att vi har en blåbärspaj i frysen
Vad ska du göra härnäst? Vet inte. I kväll ska jag ut till hästen iallafall
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Allmänt ok
Favoritgodis? Klur klur. Vet inte. Beror på stunden
Kläder just nu? Mjukisar och kraftwerk tee
Sommarplaner? Sommarplaner???? Vinterplaner! Jag har planer på vinter
Hur många kuddar sover du med? Två och en vetekudde. Fast Dylan sover på en av dem
Spelar du ngt instrument? Nixpix. Icke
Morgon eller nattmänniska? Varken eller. Just nu är jag bara trött rakt av
Vad är viktigast för dig? Att mina älsklingar mår bra
Är du kittlig? Ibland
Snarkar du? Fråga Gabriel
Stjärntecken? Kräftan
Äckligaste insekten? Spindel!? Ingen insekt? Ok. Fästingen
Stökigt el välstädat? Föredrar välstädat, men det är svårt med en valp
Längtar du mest efter nu? Snö eller värme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar