måndag 15 oktober 2007

På väg

Nu ska jag snart resa mig och klä på mig min ytterkläder för att ta bussen ner till skolan. Känner mig väldigt nervös konstigt nog. Det är inget speciellt med idag. Imorgon dock, då händer det grejer. Min mentor från högskolan kommer ut och tittar på när jag håller en lektion. Gah. Jag känner mig jättenervös! Kommer jag att dö? Svimma? Spy?

Idag har jag en lektion med En B. Prepare for National Test. Jippie (inte så). De ska läsa nästan hela lektionen och svara på frågor. Inte mycket för mig att göra med andra ord. Stå och uggla typ!

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att du hittade till vår blogg! Texas har aldrig varit stor i maten men nu är det extra tråkigt att äta. Han är ju äldre än din valp så det är svårt att jämföra! Man får tänka att det är bättre med en hund som äter lite för lite än en som äter för mycket!

    SvaraRadera