onsdag 22 augusti 2007

Allt rullar på..

Ja, som titeln anger rullar allt bara på. Just nu finns inte så mycket tid till bloggande. Jag har precis skickat in en examination till bedömaren för kursen 'att bedöma lärande'. Imorgon börjar skolan igen! Oj oj oj! Vart tog sommaren vägen? Jag har ingen aning faktiskt. Den kom aldrig om ni frågar mig..

Dylan har fortfarande diarré och imorgon ska jag försöka få tid hos veterinären för en undersökning. Jag håller på att bli sjuk av oro. :/ Kalla mig hönsig, men han är min lilla älskling och han ska må bra! Han är fortfarande inte hängig, men smal då han går på diet. Ska verkligen prata med dem imorgon! Han är för liten för att gå på diet hur länge som helst och diarrén har inte avtagit speciellt. :(

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Det är några timmer mellan kurserna utan de minsta tvång på något. Ledighet för en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar